« Úvod | Činnost blogu je dočas... »

Pro rejpaly z komentářů ze článku Bombardování Novy


pro všechny rejpaly:

tak abychom si to ujasnily, dámy: tohle je stránka o Kriminálce LAS VEGAS!!! NE O NEW YORKU!!!!

To znamená, že tady si můžu psát co chci a o kom chci. A když napíšu, že se mi NY nelíbí, tak se mi prostě nelíbí. Žijeme snad v zemi, kde je svoboda vyjadřování a názoru, ne?

Pokud se někomu líbí NY, fajn, já mu to neberu, respektuju názory druhých, ale svoje obdivy si pište na stránky, který jsou NY věnovaný a nestrkejte mi je SEM!!! Spousty lidí, kteří mají stránky věnovaný Miami nebo NY píšou, že Las Vegas je humus a mnohem hůř.

PÍŠU JIM TAM SNAD, AŤ JDOU SE SVÝM NÁZOREM DO HAJZLU????? NE!!! A PROČ?? PROTOŽE NA TY STRÁNKY NECHODÍM A NIKDO MĚ NENUTÍ NA NĚ CHODIT!!!!!!

Píšu snad někomu, že by mohl skončit v nemocnici se zlomenou nohou nebo hůř???? CO TO NA MĚ ZKOUŠÍTE?? Tomuhle já řikám vyhrožování, a pro vaši informaci, já bych nebyla ta, kdo by v tý nemocnici skončil.

Takže komu se nelíbí, že tu píšu, ať si strčej NY někam, tak ať sem nechodí. Buď překousnete fakt, že LV má prostě na týhle stránce prim, nebo ať si najde stránky věnovaný té nebo oné kriminálce a sem chodit nemusí.

Vím, že si tímhle rozházím spoustu lidí, kteří sem chodí, ale každý má svůj názor a já si za tím svým stojím

Výhrůžkama u mě ale neuspějete.
02.02.2008 | Autor: Kačenka | stálý odkaz

Komentáře

100 komentářů:
  • 03.02. 23:06, Cinka

    Tu "bibli" mám taky. Je parádní a mám jí přečtenou snad stokrát. :-)) Jsem ráda, že tě to potěšilo a nesmírně se těším na další povídku. Budu jí netrpělivě vyhlížet.

  • 03.02. 23:03, Petra

    Cinko, děkuju za kompliment. Fakt jsi mě potěšila, moc moc moc. Teď zrovna dopisuju první část další, jmenuje se to Čas vytížení (já vím, název je strašnej, ale nic lepšího mě nenapadlo), takže to ještě teď, nebo zítra pošlu a bude... Tu knihu mám taky, je to neocenitelná pomůcka, taky jsem z ní opisovala. A už se to blíží, jakožto "strůjce" nápadu se jubilejního komentáře vzdávám - holky, do toho:-))

  • 03.02. 22:59, Trey

    Já jsem psala o Stokesovi.... Mám knížku o krimošce, takže postavy, a ještě pár věciček, napsat není problém... Ale o miláčkovi se píše první... B-))))

  • 03.02. 22:59, Cinka

    Neboj, to znám až moc dobře. Kolikrát si říkám, že když budu mít u povídky aspoň pět komentíků, budu šťastná jak blecha. :-)) Tvoje povídky jsou úžasný a hrozně moc ráda je čtu. Fakt, vždycky je přelítnu jedním dechem.

  • 03.02. 22:55, Petra

    jasan, že dáme, už moc nechybí:-)) Tvoje povídky jsou suprový, doufám, že někdy dosáhnu tvé popularity... měla bys mě vidět, jak se klepu před monitorem, když vidím o komentář víc:-)

  • 03.02. 22:53, Cinka

    Petro, to je jasný, že tu stovku dáme. Bylo by smutný, padnout před cílem. :-)) Ty jo, koukám, že jsou moje povídky populární, to člověka potěší.

  • 03.02. 22:52, Petra

    O uzávěrce nevím nic, jen tak kecám...:-))) a protože jsem parapsycholog a děsnej koumal, tak jsem psala o pitvě:-))

  • 03.02. 22:51, Trey

    já jsem zcela pro.... řekneš mi to??? jsem děsná, to se nemusíte obtěžovat psát.... já se znám až příliš dobře....

  • 03.02. 22:51, Cinka

    Trey, klidně to pošli, Kačenka si s tím poradí. V nejhorším to bude v dalším čísle. Čím víc článků, tím líp. ;-)

  • 03.02. 22:49, Petra

    Děkuju, mrknu na to... v nějakou příhodnou hodinu, asi zítra ráno, mám od devíti:-)) Ono zas nebylo tak těžký tě prokouknout, máš tam napsanej mail, takže stačí srovnat s tím, co uvádíš u komentářů... krom toho, čtu tvoje povídky:-)) a hodně nicků se dá domyslet... Co kdybychom tu stovku dotáhly ještě dneska?

  • 03.02. 22:47, Trey

    Petra: to už je po uzávěrce??? já jsem ten článek měla napsaný asi za půl hodinky a řekla bych, že to podstatný tam je.... mohu-li se zeptat: o če jsi psala???

  • 03.02. 22:46, Cinka

    No jo, Lily Sanders jsem fakt já, prokoukla jsi mě. :-)) A ta výzva mě jaksi napadla jednou o půlnoci, takže jsem musela vylézt z pelechu a jít to napsat. Aspoň vidíš, na co před usnutím myslím. :-)) Jinak icq si zkus stáhnout na www.atlas.cz je tam v češtině.

  • 03.02. 22:44, Petra

    Trey: psala jsem do únorovýho čísla, který je ještě v plenkách:-)) Doufám, že jsem to neposlala až po uzávěrce:-))

  • 03.02. 22:40, Trey

    Petra: jaký článek jsi napsala??? já jsem tě tam nezaregistrovala.... (taky jsem si asi před 2 hodinama jeden zamluvila....)

  • 03.02. 22:37, Petra

    Cinko, ty vždycky a všude, jako bys to nevěděla:-)) Ale tipuju, že za nickem Lily Sanders se ukrýváš ty, že ano? A rovněž hádám, žes tobyla ty, kdo na fanclubovských stránkách vyslal výzvu o pomoc při tvoření bulletinu. No a tak to čtu a říkám si: sakra, je to tak. A bác ho - sepsala jsem článek. Napsala jsem ti tak i komentář - mám chytrý nick Anna Morrison, určitě víš, jak jsem na to přišla:-)) A jinak - ICQ je taková vymoženost že to ke mě ještě nedorazilo. Ale řekni mi jak a já si ho seženu, na mou duši.

  • 03.02. 22:27, Cinka

    Petro, já už mám zase v něčem prsty? :-)) Safra, jak já to jen dělám. ;-) Jestli si chceš pokecat, využij mého icq a můžeme kecat do sytosti. :-)

  • 03.02. 22:21, Petra

    Tak za tohle by na nás asi měla Kačenka vzít silnou ráži:-)) Mimochodem, proč nikdo nechodí fanclub? Vždycky tam zkysnu sama... tak tam někdy o volnym čase hupněte, ať můžeme aspoň zachatovat, nebo se můžeme setkat na Lidech.cz a pokecat tam... Cinko, ta tvoje výzva mi hnula svědomím, gratuluju:-))

  • 03.02. 22:20, Cinka

    Tak jo, ale radši s mírou. Klidně oželím sto komentů, než abych si to rozházela u Kačenky. Blog má parádní a jsem moc ráda, že ho dělá. Jinak icq je 201-409-347.

  • 03.02. 22:17, Trey

    jasan... dáš mi pro případ icq??? Myslím, že se přez komentáře vyměňovat můžou.. nebo ne, už fakt nevim... no, když už tu zaplácáváme místo, co takhle chválit fanklub, blog a Kačenku? :-)) (abysme si to aspoň trochu ospravedlnili....)

  • 03.02. 22:15, Cinka

    Máš na mysli povídku? To bychom radši měly řešit u mě na blogu. Bylo by to jistější. A nebo třeba přes icq. Tohle sem už nepatří. Nepokoušela bych Kačenku. ;-)

  • 03.02. 22:13, Trey

    Já taky ne, ale sranda to je, ne??? Ale už mě štve, že musim pro nový koment až dolů na stránku.... a ty čísla mě taky štvou.... BTW: můžu vyzvídat o čem píšeš teď???

  • 03.02. 22:10, Cinka

    Trey, už jsem na příjmu. A jestli nás za to Kačenka hodí na černou listinu, nebudu se jí divit. :-))

  • 03.02. 22:08, Trey

    hečrnajs, jaktože se komentuje když tu nejsem a přestane přesně v okamžiku kdy přijdu??? To mi snad děláte schválně...

  • 03.02. 22:06, Trey

    ani bych se nedivila, kdyby nás Kačenka za tohle dala na černou listinu všechny....

  • 03.02. 22:05, Trey

    juj, ta vana se nějak protáhla... a.... hoďte něco do placu, nevim o čem psát....

  • 03.02. 22:01, Cinka

    Petro, to je jasný, že stovku dáme. Už jsme blízko, tak to nevzdáme. :-)) Snad nás za to Kačenka nezastřelí. ;-) Ale já jí doufám ukecám. :-)

  • 03.02. 21:51, Petra

    Přátelé, teď tu stovku už dáme, ne že ne!!! A díky za pochvaly co se týče definice pacifismu... já jsem malá, ale šikovná;-)) A s tou básničkou to myslím naprosto vážně, pár básní už jsem napsala a všichni tvrdí, že jsou dobrý... takže klidně napíšu další a poukážu na něčí hloupost. Mě to vadit nebude. A kdokoli řekne, že jí chce na svůj blog, tak mu jí pošlu. Jen doufám, že nebudu mít důvod jí napsat.

  • 03.02. 21:48, Cinka

    Holky, Kačenka by měla dělat detektiva. :-)) Ty psi... nějak mě nenapadlo se jí na to zeptat. Ale myslím, že až se dostane na net, tak nám to vysvětlí. Sluníčko bylo číslo a dostat se mi pod ruku, asi by šel pacifizmus stranou.

  • 03.02. 21:41, Petra

    Já, já, já!!! Četla jsem to i s komentářema a nejdřív mi padla čelist, pak následoval jeden výbuch smíchu za druhým:-)) Jak Kačenka zjistila psy je mi záhadou, zkus se jí zeptat osobně. A tu stovku nějak dáme:-))

  • 03.02. 21:40, Anysssek

    když sem si pročla černou listinu, usoudila sem, že se Kačenku nevyplatí naštvat......taky by mě zajímalo, jak včechny ty podrobnosti zjistila, Kačenko jak??? a co se týče pacifismu.....mělo by to být založení proti jakémukoliv boji včetně obranného, ale fakt Petřino vysvětlení zní líp a do tý stovky jdu s váma, tentokrát se to povode, mám dobrou motivaci............

  • 03.02. 21:23, Cinka

    Trey, já a nahánět strach? Takový neviňátko? :-)) To se neboj. :-) A děkuji ti za pochvalu, moc si toho cením. Povídka bude o půlnoci. Takže se můžeš "tlouci" dál. ;-)

  • 03.02. 21:21, Trey

    Cinka: Ještě jsem zapomněla: M8š absolutně úža blog... Sice se mi víc líbí Nicky, ale ten blog je prostě super... když začneš psát další povídku??? mohla jsem se po nich utlouct...

  • 03.02. 21:16, Trey

    Cinka: Ty už mi taky pomalu naháníš strach...

  • 03.02. 21:14, Trey

    Petra: si děláte ze mě srandu, ne?? ty vo... (ty vogo, samozřejmě.. :-))) Tak to si dám pozor, abych nikdy Kačenku nenaštvala... Ps: Nevíte, jak zjistila ty psi???

  • 03.02. 21:13, Cinka

    Trey, ta černá listina pochází ze starého blogu www.csi-lasvegas.blog.cz Jde o to, že jistá osoba, která si říkala "sluníčko", prudila, psala sprostě a přišlo mi, že ze zásady byla proti všemu, co bylo v komentářích napsáno. No prostě osoba zralá na černou listinu, když už ne na zabití. :-)

  • 03.02. 21:08, Trey

    cinka: tak to je good... Jedna toková psina: ať sem ťukne JÁ každej, kdo tyhle komenty sleduje.... jo?? (se sejdem jen my 3 a bude to jasný... B-))))

  • 03.02. 21:08, Petra

    Černá listina... ehm:-)) podívej se na starej blog a uvidíš sama. To se popsat nedá. Kačenka tenkrát ukázala, jak dopadne každej, kdo bude prudit. Výbornej odstrašující příklad.

  • 03.02. 21:06, Cinka

    Výtečně, Trey, vítej mezi pacifisty. Co se týče významu pacifizmus, tak je to doslova protiválené hnutí odmítající jakékoliv války. Ale Petřino vysvětlení se mi líbí víc. :-)) A klidně s námi pojď na tu stovku. Ve více lidech to půjde snadněji. ;-)

  • 03.02. 21:05, Trey

    ještě jeden (a jak se tak znám, tak ne poslední) blbej dotázek: co je ta černá listina???

  • 03.02. 21:02, Petra

    už 61... Kačenko, jen doufám, že ti nevadí takovýhle zahlcování...:-)))

  • 03.02. 21:00, Trey

    Petra: Máš pravdu... A co se týče tý stovky, tak nám asi za chvíli dojdou témata... když jsme 59 komentářů nasbírali za bezmála 14 hodin....

  • 03.02. 20:56, Petra

    Trey: no a ne snad??? Koukej, jakej je tu klid. A to to ještě včera touhle dobou vypadalo pomalu na nože:-)))

  • 03.02. 20:55, Trey

    aha.... v tom případě mě snad uvítáte do svých řad... Jk jste to říkali? čím víc pacifistů tím líp??? B-))

  • 03.02. 20:53, Petra

    Trey, nevím, jak jsou na tom ostatní, ale u mě pacifismus znamenáodpor k násilí a válkám. Prostě to, že člověk preferuje klid a mír před nějakou nesmyslnou řežbou. Takže místo toho, abychom se tu do krve poštěkali o to, která Kriminálka si zaslouží místo v televizi, si o tom radši společně popovídáme v klidu a navrhneme oboustraně výhodné nenásilné řešení. Myslím, že tak nějak by to mohlo být...

  • 03.02. 20:41, Trey

    Cinka, Petra: Jestli dovolíte, tak bych do tý stovky šla s váma... A hele, jaká je přesná definice pacifizmu?? Kdysy dávno jsem to hledala, ale našla jsem asi 20 protichůdných tvrzení....

  • 03.02. 20:31, Verča

    Kačenko:přijímám a myslím si že to všechno bylo zbytečný

  • 03.02. 20:12, Petra

    Cinko, svatá pravda. Písmo je nejlepší zbranň, jaká může být. A garantuju vám, že jestli se na nás nova vybodne, tak napíšu takovou básničku na pochvalu CSI a na charakterizování Novy, že to tam ještě neviděli. A pošlu jí na zveřejnění Kačence, tobě a každýmu, kdo bude chtít. Katja: dohodli jsme se (aspoň to tak vypadá), že napíšeme, aby Nova dávala všechny Kriminálky najednou, protože by to jinak nebylo fér. Viz spodní komentáře. A s tou stovkou... jsme na nejlepší cestě:-))

  • 03.02. 20:05, Cinka

    Katjo, my ale chceme napsat Nově, aby vysílala všechny Kriminálky najednou. To by pak byli spokojení všichni fanoušci.

  • 03.02. 20:00, Cinka

    Petro, čím víc pacifistů, tím líp, ne? :-) Ale proti Nově se do boje klidně pustím. Protože tady bude zbraní jen písmo. A jelikož bude použito s rozmyslem, takže nikomu neublíží. A s tím překonáním stovky souhlasím. Můžeme to zkusit.

  • 03.02. 19:58, Katja

    JA sice kriminálku Las Vegas muluju, ale promiň, nehodlám se zúčastnit bombarování Novy. Respektuji Vaše rozhodnutí, ale myslím si, že fanoušci CSI NY taky mají právo sledovat svůj seriál. Co se na tom změní, když uvidíte CSI LV a dva či tři měsíce později? Myslím, že nic.

  • 03.02. 19:13, Petra

    Podplukovníka nechápu, ale budiž, beru jako fakt. Nic mi do toho není. Jana, Cinka: pacifisti, vítejte:-) Skvělý, že nejsem sama, kdo nad tím věčným násilím kroutí hlavou. A je hezký vědět, že se umíme dohodnout po dobrým a odpustit si. A taky se umíme spolčit proti společnýmu nepříteli, že??? Nova by mohla pochopit, že na věci typu Ulice a podobný (Ordinaci se ségrou někdy zkouknu - Vrabčák je dobrej, ale Greg je Greg a CSI je CSI - souhlasím na 100 s váma, holky:-)) fakt nemusím. Tak ať se aspoň trochu namáhají zeptat se lidí, co se jim líbí. Od toho tu přece jsou, ne? Takže čtvrtek až neděli prohlašuju za bitevní dny A, B, C, a D. Budeme válčit. A vyhrajeme, to by bylo, aby ne!!! PS: Kdysy jste se na starym blogu pokoušeli zlomit hranici sta komentářů. Pomalu asi můžeme pokračovat, ne?

  • 03.02. 17:27, Cinka

    Jani, taky jsem spíš přívržencem pacifizmu, ale bude-li to nezbytné... Přesto dávám přednost diplomacii. Jinak, maily by se měly začít posílat ve čtvrtek a pokračovat v tom snad až do neděle. Záleží hlavně na tom, kdo se kdy dostane na net. S Vrabčáčkem s tebou souhlasím, ale Greg je numero uno, což? :-)) Ordinaci a Ulici taky nemusím, ale chápu, že to lidi sledují. Přesto by bylo fajn, kdyby mohla Nova vysílat všechny tři Kriminálky. ;-)

  • 03.02. 17:20, Jana

    Ty jo, jedno dopoledne tady nejsem a tolik se toho stane... Kačenka: Toho podplukovníka jsem pochopila;-) Petra: To jsem ráda, že tu nejsem jediná pacifistka. A taky jsem silná odpůrkyně msty. Jsem ráda, že se to tady tak pěkně udobřilo. Nova má jeden velký problém a to, že má nakoupíno spoustu seriálů se spoustou fanoušků a málo dnů, kdy je může vysílat. (přiznávám, že nejsem velkým zastáncem seriálů typu Ordinace, ale současně uznávám, že ten doktor Vrabčák je docela roztomilej. Na Grega nemá, Lucinko neboj). Jenom jedno jsem ještě nějak nevydedukovala. Ty e-maily chcete posílat ve čtvrtek nebo v pátek?

  • 03.02. 16:00, zipik

    Udělala jsem na blogu reklamu...takže doufám že fanoušci NY to podpoří.....a někde seženu něakýho Miamáka.....takže by to mělo vyjít :))

  • 03.02. 15:19, zipik

    Určitě.....přišel jsem (k obrazovce),viděl jsem (CSI) a zvítězil jsem ,ne?Takže ve čtvrtek se jde na to!To ještě nezažili to vám povidám.....!!!!!!!!:)) A já bydlim taky v takový vesničce kde o nova cinema ani neslyšeli :))

  • 03.02. 15:10, Anysssek

    honem do boje proti společnému nepříteli.........jménem NOVA boj to bude lítý, ale my jistě zvítězíme............alespoň doufám

  • 03.02. 15:08, Anysssek

    teda Ivet, teď si mě vyděsila........já v tej malej vesničce, kde bydlim, taky to jejich nova cinema nechytam, byla by to o nich krutá rána pod pás

  • 03.02. 14:53, Ivet

    Svatá válka zažehnána, to se mi ulevilo:)Jinak souhlasím, diplomacie vítězí, nežijeme ve středověku kde bylo všechno podle jedný lajny a každej se musel podvolit.. Já osobně koukám na všechny kriminálky, i na odpolední Miami, sice mám nejradši LV ale za ty ostatní se taky ráda přimluvím. Ať si ty svý filmy dávají na tom svým nova cinema a csi ať nám nechají zde. Ale ne teď mě napadla strašná věc co když ti…. začnou dávat csi na nova cinema??to by byla teprve od nás ofenziva, my ju teda rozhodně v naší vesničce nechytáme.. Ale nebudu vás strašit to je asi blbost. Už se těším na mejlík hezky jim to(zdvořile samozřejmě)natřem a přednesem. Je fajn mít net přátele který zajímá to samí co mě!!!Takže vám všem moc děkuju:)

  • 03.02. 14:49, Cinka

    No, zipiku, myslela jsem to tak, abychom Novu poprosili, aby dávala všechny Kriminálky. Dejme tomu, Miami v úterý, NY ve středu a LV ve čtvrtek. Ale jestli máš jinej nápad, sem s ním. :-)

  • 03.02. 14:29, zipik

    Ok!Ale moc to nechápu....takže vy jim chcete poslat jednu formu emailu kde se bude psát chcem všechny kriminálky??Nebo jak....Trey Cinka...jak to je.....když už jsme v tom spojenectví :)) a.....jestli chcete tak vám něakýho Miamáka seženu.....pár ji znám :))

  • 03.02. 14:00, svatka

    já se osobně přidávám za všechny krimošky

  • 03.02. 13:50, Cinka

    Takže místo zbytečnýho plácání a nic nedělání jdu zkusit sestavit nějakou tu podobu mailu. Protože jinak se nikam nedostaneme. :-))

  • 03.02. 13:46, Petra

    no teda, já tu chvíli nejsem a vy se rozjedete jak lokomotiva:-)) Kačenko, hodnost je na tobě. Klidně buď plukovník, ale co se týče respektu, jseš u mě generál. A podporuju všechny Kriminálky, protože, ruku na srdce, zaslouží si to. Takže zanechme občanské války a místo hádek mezi sebou zaútočíme na Novu. Když budeme postupovat systematicky a cíleně a hlavně všichni najednou, věřím a doufám, že něco zmůžeme. Přece jenom, málo nás není, že?

  • 03.02. 13:44, Trey

    Cinka: jo taaaaaak.... ;-))

  • 03.02. 13:41, Cinka

    Trey: však já s tebou jen souhlasím. :-))

  • 03.02. 13:34, Trey

    cinka: Přesně to jsem řekla, nebo ne?? (se ptám, protože si nejsem jistá....)

  • 03.02. 13:29, Cinka

    Trey, když už budeme bojovat za Las Vegas a New York (pevně doufám, že se spojíme), tak můžeme i za Miami. Ta ke Kriminálkám taky patří a i ona má své fanoušky. Takže myslím, že můžeme mluvit za všechny Kriminálky. Ať Nova vidí, že i fanoušci se umí ozvat. :-)

  • 03.02. 13:22, Trey

    pokud jim nepadne síť pod náporem mailů... Ale i kdyby... A ještě něco: Nevšimla jsem si, že by sem dával koment nějakej příznivec Miami, těch se to sice ani tak moc netýká, ale když se to správně řekne, mohlo by to pár lidí taky přihodit... Kriminálka jako kriminálka.

  • 03.02. 13:16, Anysssek

    Já koukám, jeden večer sem tu nebyla a mezitim málem vypukla válka..........souhlasim s Cinkou, Peťou, Trey atd. atd. nechat boj na dýl a zkusit nejdřív diplomacii, pokud ztroskotá, tak se taky hlásim do první linie......a co se týče bombardování NOVY e-mailama, tak do toho du, zaúkoluju všechny okolo, protože 7.řadu dávat budou a hned, jen o tom ještě neví:o)). Pro 7.řadu krimošky bych se klidně upsala i ďáblu, páč je opravdu nejlepší, pro mojí morbidní dušičku:o) opravdu by měli dávat všechny krimošky, pak by se předešlo takovýmhle bojům, výhružkám a tak, stajnak nic pořádnýho jinak nedávaj, filmíky si můžu pustit na DVD, alespoň mě nebudou rozčilovat reklamy. Takže v pátek hurá do bombardování.........

  • 03.02. 13:12, Cinka

    Trey: Aspoň tu nejsem jedinej diplomat. :-)) Ale souhlasím s tebou, mohli bychom navrhnout jeden mail pro všechny přívržence Kriminálek a ten pak poslat. Ve spojenectví je síla! Takže hurá do toho, no ne? A můžeme společně bojovat jak za Las Vegas, tak Miami a New York. S partou fajn lidí se to lépe táhne. A kdo ví, třeba se nám to i povede. Nebo se nad tím vedení Novy minimálně zamyslí. Už to by byl úspěch.

  • 03.02. 13:04, Trey

    Cinka: juj, já jsem ten tvůj koment přehlídla, ale řekli jsme to aspoň podobně, ne?? Promiň, příště se líp podívám...

  • 03.02. 13:02, Trey

    Fajn, takže už jsme zase kamarádi... Jestli můžu, navrhovala bych, abysme ten mail NAVRHLI všichni společeně. No ne? Jeden boj je s diplomatickou pomocí (nebo s píš s diplomatickým řešením) Cinky za náma, ale čeká nás mnohem těžší... A já si myslím, (sekněte mě, jestli kecám) že je lepší jít do útoku na novu dohromady s přítelem, než každý zvlášť. Je hodně (řekněme) blbý když se sejde 50 žádostí na vysílání LV 50 žádostí na NY... Co takhle 100 na spravedlivé rozdělení?? (je to sice trapný opakovat, ale mě to strašně baví..... :-)) PS: co takhle, aby si i zastánci NY dali podobný upozornění jako má Kačenka na svý stránky??? jen s malilimkatou znínkou i o ostatních krimoškách??? To by stopro bylo víc ja 100 žádostí a to už nova přejít nemůže ani na chůdách.... Co??

  • 03.02. 12:52, Cinka

    Já věděla, že se umíme dohodnout. Jsem na vás pyšná. Ne každý umí přijmout svoje chyby a omluvit se za ně. Takže jsem ráda, že jsme to dokázaly. Boj zažehnán, mír nastolen. Co víc si přát? Teď už bychom vážně mohli zkusit tu spolupráci. Protože ať už jsme, jací jsme, jedno máme společné; Kriminálky. A to už kteroukoliv. Takže se můžeme spojit a zkusit s tím něco provést. :-))

  • 03.02. 12:46, Kačenka

    Verča: myslim,že každý má svůj díl...zakopejme tedy válečnou sekeru..Verčo, je to v pohodě...a podávám ti na znamení omluvy imaginárně svou pravici,...doufám, že ji přijmeš

  • 03.02. 12:19, Verča

    Jo já uznávám že jsem to přepískla o hodně moc než vy,ale mě taky ujely nervy a já vám nechtěla vyhrožovat já sem to jen říkala sem byla naštvaná a docela dost,prostě sem se novládla a dala jsem přednost emocím a moc mě to mrzí nechtěla jsem aby to takhle dopadlo,já vůbec nemám ve zvyku někomu vyhrožovat ale já byla tak naštvaná že jsem pomalu ani nevěděla co píšu až když jsem ten svůj komentář odeslala jsem si uvědomila že jste jen říkaly svoje názory ale uvědomila jsem si to moc pozdě takže se vám všem hrozně moc omlouvám za to jak sem se včera chovala nečekám že moji omluvu přijmete za moje chování,ale kdyby jste ji přijaly byla bych moc ráda a doufám že už se nikdy nic takovýho nebude opakovat tímhle sem se vám chtěl omluvit a říct vám že jsem vám odpustila za to co jste psaly a byla bych ráda kdyby jsme si daly mír jo???=D

  • 03.02. 11:47, zipik

    Tak jo...beru :)) a ve čtvrtek se de na NOVU!!!!!!

  • 03.02. 11:26, Kačenka

    Cinka: možná bude vědět i Janina :-) ale jinak souhlasím, skončeme hádky, nikam bysme se nedobrali

  • 03.02. 11:21, Cinka

    Kačenko, že mě ta tvá reakce, co se podplukovníka týče, nepřekvapuje. :-)) Ale budiž, buď podplukovníkem. ;-) Já si vystačím klidně i s hodností desátníka nebo budu i obyčejný vojín. Ale než vyhlásíš válku, vyšli diplomaty. :-) Zipiku, taky jsem si to přečetla a hodila koment. A pro všechny ostatní, boj je zažehnán, tak za tím udělejme tlustou čáru.

  • 03.02. 11:07, Kačenka

    zipik: přečteno a hodila jsem ti tam koment. Asi bysme to už vážně neměli řešit, hlavní vina je ale na mě, nedokázala jsem zvolit správná slova a takhle to dopadlo. Petra, Cinka atd.: hodnost generála je sice fajn, ale když se řekne genrál, tak si představim staršího chlapa...kdežto třeba jen plukovník (nebo podplukovník)...to je lepší (Cinka bude vědět proč zrovna podplukovník, že?)

  • 03.02. 10:56, zipik

    Přátelé?:)......myslim že bych měla udělat něakej omluvnej diplom s Las vegas nebo tak.....:-D

  • 03.02. 10:55, zipik

    Uděláme....ale ještě www.morningstar.blog.cz jsem napsala moji omluvu.....takže kačenko jestli chceš tak si to přečti.....a s těma nervama máš naprostou pravdu....:)

  • 03.02. 10:42, Cinka

    Tak fajn, tohle jsme si vyříkali a teď už s tím dáme pokoj, ne? Už to neřešte, nemá to cenu. Co jsme si, to jsme si, ale už je to za náma. Udělejme za tím tlustou čáru a nechme to plavat. Zkusme se teď spíš domluvit na tom, jestli v mailech, jenž budou adresované Nově, budeme podporovat všechny Kriminálky. Řekla bych, že by to bylo fér, když budeme Novu prosit o to, aby běžely současně.

  • 03.02. 10:35, Kačenka

    zipik a všichni ostatní: lidičky, omlouvám se všem. Včera mi ujeli nervy a ne málo. Zipiku, já vim, že se ti líbí jak LV tak NY a ty narážky nebyly mířený na tebe. Ani to, že bys na svý stránce psala, že je LV hnus nebo tak...já to viděla jinde, ale viděla jsem to. Fakt se omlouvám. Ale na druhou stranu mě pochopte, já tu dělám stránky o Las Vegas, ne o Miami nebo New Yorku a to co mi napsala Verča, to mě prostě dost naštvalo. Vyhrožovat, že by se mohlo stát, že někdo skončí se zlomenou končetinou v nemocnici??? To na mě bylo docela dost, proto jsem tak vyjela. Chápu, že ne ve všem se LV líbí, ale po pravdě, když se mi to nelíbí, tak na dotyčné stránky nechodím. Radši bych ale měla přestat, nebo to bude jště horší. Takže se všem ještě jednou omlouvám, ale na druhou stranu radím, aby se sem opravdu psali komenty jen týkající se LV. Protože jinak by to dopadlo jako včera. A výhružky mě rozčílej nejvíc

  • 03.02. 10:31, zipik

    Já jdu do toho!CSíčka forever!Berete to?:-D

  • 03.02. 10:27, Cinka

    Paráda, trochu horké hlavy vychladly, zamyslely se nad tím a hned je líp. Tak se mi to líbí. Je vidět, že jsme rozumní lidé a umíme se dohodnout. Takže bychom mohli zkusit poprosit Novu, aby vysílala všechny tři Kriminálky najednou. Protože to vůči té jedné není fér, když běží dvě a třetí ne. I když preferuji Las Vegas, jsem pro to, aby běžely všechny Kriminálky. Každý si tak přijde na své a včerejší roztržky se propadnou do minulosti dějin. Takže se spojíme? Co vy na to? Řekla bych, že čím víc nás bude, tím líp. Ale samozřejmě je to na vás. Míru zdar a kriminalistickému zvlášť. :-)

  • 03.02. 09:58, zipik

    Já jsem tu nechtěla rozpoutat válku.....to se omlouvám.....mrzí mě to....ale já jsem nic urážejícího nenapsala a ani bych to neřekla a taky jsem nikdy na mym blogu nenapasala že je LV blbý nikdy a nikdy to nenapíšu!Protože si to nemyslim!A sedmá řada je super protože se na ní koukám na RTL....prosim vás neobviňujte mě z něčeho co jsem neřekla a nikdy neřeknu!Takže se omlouvám a klidně ten komentář vymažte.Jo a Cinka má pravdu....proč se hádáme s tim nic nevyřešíme....jenom budem všichni naštvaný,možná že jsem to včera trochu přepíska uznávám ale to že se tady všichni pohádáme je na nic....JÁ VÁM S TĚMA MAILAMA POMŮŽU!prorže to Cinka vyžešila a byla z nás všech nejrozmunější!!!

  • 03.02. 09:14, Míšaaa

    Kdyby nám nevyhověli s novou řadou Las Vegas, tak bych aspoň ráda viděla 15. DÍL 3. ŘADY, ten nám fak dlužej.

  • 02.02. 23:21, Ivet

    Ale kdyby bylo opravdu nejhůř, tak si nemyslete že se vzdám. Mám doma spoustu munice, a jako strategický vojín bych to dotáhla daleko:)takže se taky hlásím… Ale mír je mír.

  • 02.02. 23:16, Ivet

    Teda já sem tu nebyla jen pár hodin a teď přijdu a koukám jak zjara..Ale názor sem si na to udělala hned:souhlasím s Cinkou a spol. že bysme to mohli vyřešit diplomaticky..Ve středu stejně nic pořádného nedávaj tak by nám tam mohli šoupnout jednu kriminálku a basta. Taky se koukám na NY i na Miami ale LV se mi prostě líbí nejvíc. Ale na druhou stranu jestli budou mít zastánci NY pořád nějaký řeči, který se na blog o LV teda moc nehodí, tak bych s něma vymetla.. Píšou ať se nad sebou zamyslíme ale možná by měli oni protože koho napadl ten kompromis?Já myslím že tu nikdo nemá nic proti NY protože jak znám vás fandy Grissoma a spol. i sebe tak vím že bysme protestovali i proti Prison break, nebo čemukoli.. Nejdu tu o to co daj místo toho, ale o to že už nebudou dávat LV. Však nemají jediný možný vysílací čas ve čtvrtek večer od devíti do desíti že ne??Tak vidíte….

  • 02.02. 23:10, Petra

    Cinko, dojde-li k boji, bude mi ctí stát nejen po boku tobě, ale i po boku všech milovníků Las Vegas a pod velením generála Kačenky. Ovšem, jsem ze založení mírumilovná pacifistka, ale nemyslete si, že prchnu z boje. Jsem Lev. Ne že bych nějak extra věřila na horoskopy, ale když je třeba, tak se tím řídím. Abyste mě vytočili, musíte se dlouho snažit nebo vyrukovat s něčím opravdu pádným, ale jakmile se naštvu, tak dávám průchod své povaze i svému temperamentu. A jelikož jsem maďarského původu, věřte mi, že se Lvem to dělá dohromady adrenalin. Takže souhlasím s Cinkou, melonkou, Trey i dalšími, kteří sdílejí jejich názor. Chápete doufám, že z čisté sobeckosti se budu snažit urvat to nejlepší pro Las Vegas, ale prostor si zaslouží všechny Kriminálky. Už jenom z úcty k tvůrcům. Takže, co takhle zakopat válečnou sekeru a vzít to diplomaticky, jak už bylo řečeno? Ať žije Kačenka. Ať žije CSI. Ať žije mír.

  • 02.02. 23:01, Trey

    cinka: Máš pravdu, ikdyž, vlastně ji máme všichni... Děkuju za ten kousek:"A též budu potěšena, bojovat vedle Trey. Prozatím však nechme zbraně spát." To bylo mooooc pěkný a hlavně úža řečený... Řeknu ti jedno: Jestli někde bude hrozit válka a tebe pověří diplomacií, tak se nikdo nemá čeho bát...

  • 02.02. 22:48, Cinka

    A pak že nejde mluvit slušně. Prdlajs, jde to, jen se musí chtít, milánkové. :-) A teď, když jsme nastolili mír a zvolili si diplomacii, což takhle dát hlavy dohromady a spojit se? Můžeme napsat maily všichni, bez rozdílu vyznání Kriminálky :-) , aby Nova spravedlivě rozdělila vysílání. Myslím, že by bylo férové, kdyby mohly běžet všechny Kriminálky najednou, ale každá ve svůj den. Pak by si každý fanoušek přišel na své a nemuseli bychom se hádat o to, že jedna Kriminálka jde a druhá ne. Co vy na to? To zní, fér, ne? Trey, Petro, jsem ráda, že si rozumíme. Jde vidět, že se umíme dohodnout v klidu. Nerada bych, aby došlo k boji. Přesto, bylo-li by to nevyhnutelné, budu si stát za svým názorem. Tedy, že Las Vegas je nejlepší. Jenže jsem zastáncem míru, tak se zkusme dohodnout. Petro, za tvou poklonu děkuji. V případě boje mi bude ctí, stát ti po boku. A též budu potěšena, bojovat vedle Trey. Prozatím však nechme zbraně spát. Ať je mír v našich srdcích a štěstí provází každého z nás.

  • 02.02. 22:40, melonka

    Úplně souhlasím s Cinkou a Petrou... spravedlivé by bylo,a teď cituji Cinku: kdyby dali všem kriminálkám prostor." ale je teĎ něco spravedlivý ne!! takže z toho plyne, že se asi nikdy nedohonem páč...to nebude nikdy nikomu vyhovovat ....jinak stojím za Kačkou, tak kdyby něco tak písni

  • 02.02. 22:25, Trey

    Nevim proč se těma jejich kecama necháváte rozhodit... Já mám taky nejradši LV... Že se jim nelíbí??? Pac a pusu na pozadí, to je to jediný, co mi můžou... Vždyť to byly blbyny, co by nornální (neříkám přímo dospělej, ale normální) člověk nemohl vypustit z pusy... Ale taky chápu zastánce ostatních kriminálek a tudíž i absolutně souhlasím s Cinkou. Musím přiznat, že stejně jako by bylo nefér vůči nám, kdyby přestali dávat LV je nefér k zastáncům NY, že nedávají ji... Měli by dávat čas seriálům spravedlivě... Ps: Co kdyby jsme udělali takový kompromis a v těch mailech se o tom spravedlivém rozdělení zmínili??? (Zastánci NY se moc dobře neuvedli, ale je to nadmíru diplomatický.....) Ps2: I po tomto návrhu upozorňuji, že ať se napíše, nebo nenapíše cokoli, stojím za Kačkou a tudíž proti všem co na ni ( a tedy na mě a na nás) zaútočí.

  • 02.02. 22:13, Petra

    Cinko, nádherně jsi shrnula moje myšlenky. Přesně tohle jsem měla na mysli. Náleží ti můj dík i moje poklona. Nechť si rejpalové uvědomí, že je v lidských silách dohodnout se po dobrém. A jestli chce někdo válčit, hlásím se do první linie. A jestli chce někdo vyhrožovat Kačence, tak ať si uvědomí, že útok na velitele se rovná útoku na všechny. Souhlasím s Cinkou, jsem za svoje názory ochotná se bít i padnout, jen si rozmyslete, jestli je to nutný.

  • 02.02. 21:59, Cinka

    Taky si myslím, že by Nova mohla čas pro Kriminálky rozdělit spravedlivě. Třeba takto: úterý Miami, středa NY a čtvrtek Las Vegas. Pak by byli všichni fanoušci spokojení. Ale to už je na Nově, my s tím moc nezmůžeme. Pro mě je nejhezčí Vegas, proto mi vadí, že jí teď přestanou dávat. Ale dá se to vyjádřit v poklidu, což? Takže silná slova nechme doma a pišme slušně. Jinak, jak říká Petra, není moudré vyhrožovat našemu veliteli. Ale než se pustíme do bitvy, nechte to na diplomatech. Třeba pak zbraní nebude třeba. Jinak, Kačenko, vojín se hlásí do služby a je ochoten padnout. Ale až poté, co neuspěje diplomacie.

  • 02.02. 21:46, Petra

    souhlasím... dámy, tím, že tu vyhrožujete Kačence nebo téhle stránce, na který si dává moc záležet, znamená, že vyhrožujete šéfovi našeho fanclubu,tudíž našemu (alespoň mému) veliteli a tím pádem i nám všem. Takže si ty silácký řeči nechte pro sebe. A jestli bude bitva... Kačenko, jsem tvůj voják ačekám na rozkazy. Ať žije mír.

  • 02.02. 21:32, Susan Sidle

    Souhlasím s holkama, mě osobně se sice nejvíc líbí LV ale mám kamárdky, který jsou zažraný do NY a do Miami a taky se nedohadujeme, která z kriminálek je nejlepší, protože bysme se prostě nepohodli, každej má svůj názor .... a ještě: mě přijde uhozený, že třeba miami dávaj každej den a ještě k tomu v úterý večer, zato LV jen jednou týdně a NY vubec ... prostě bych byla nejradši, kdyby dali všem kriminálkám prostor a pak by odpadly komenty typu, který už tady byly ... toť můj názor, souhlasit můžete, ale nemusíte ....zkrátka a dobře já mám svůj názor, vy taky, tak mi neberte ten můj a já vám nechám ty vaše ...........

  • 02.02. 21:25, melonka

    hlavně klid...musím ještě vydýchat nějaký komentáře....pěkně zhluboka .....už je to dobrý takže : Newím proč, sry, že to tak musím napsat ..proč lezou sem, kde jsou stránky věnované CSI: Las Vegas..ať si lezou na stránky, které jsou věnované třeba NY nebo Miami...a ještě k tomu vyhrožovat, nechci si hrát na chytráka, ale není náhodou vyhrorožování terstný čin??...takže by si měl někdo uvědomit, co vůbec píše, ...já taky nechodím na stránky a napšu tam taký kecy.....stojí wám to za to ??? Prostě chceme, aby odvysílali radši sedmou řadu LV než NY na tom není nic špatnýho....takže příště se nějaký taký komentáře nechte odcesty jo ??? akorát mně tím kazíte večer a potom jsem z toho nervózní...mno to je všechno , co jsem chtěla napsat...snad už nebudete mít někdo nějakej problém

  • 02.02. 21:11, Cinka

    Hele lidi, co kdybychom to řešili s chladnou hlavou? Tyhle hádky mi přijdou zbytečný. A vyhrožování je hloupý a dětinský. Jasný, Vegas se nemusí líbit každýmu, proč ne. Ale prostě je tahle stránka věnovaná Kriminálce Las Vegas, tak se s tím smiřte. My jen chceme Nově říct, že se nám nelíbí, když nejlepší řadu (podle mě) nedají teď, ale až bůhví kdy. Je to jen náš názor a stejně mám pocit, že tím mnoho nedokážeme. Nova určitě bude dávat jak LV, tak Miami a NY. Jsou to totiž oblíbený seriály a je jedno, kdo si jakou odnož oblíbil. Co se týče sledovanosti, často je uváděné, že v Americe má Las Vegas víc diváků než Miami a NY. To taky o něčem vypovídá, což? Ale to je nepodstatné, prostě tahle stránka je věnovaná Las Vegas, protože majitelce blogu se líbí nejvíc. Není dobrý volit hned hrubá slova. Vždyť jsme lidi, umíme se dohodnout. Pokud se vám nelíbí vyjádřenej názor, jde to napsat slušně, ne? A jestli se nechcete smířit s tím, že na těchto stránkách hraje prim Las Vegas, můžete navštěvovat stránky, které se věnují vaší oblíbené Kriminálce. Jsme svobodná zem a každý může podporovat to, co se mu líbí. Takže zkusme být vůči sobě tolerantní a hrubá slova odložme stranou. Myslím, že to nikomu neublíží. A závěrem? Ať žije Jerry Bruckheimer, který má Kriminálky na svědomí. A to už jakoukoliv.



<< úvod

TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se